och datorn

Skyndar mig att skriva ett inlägg innan datorn får för sig att gå o lägga sig igen.

Har varit ledig idag så har passat på att sova ut ordentligt, körde dock Emma med familj till terminalen idag, de är nämligen i New York nu. Fick precis ett sms att de hade 25 grader och sol och hela dagen framför sig. Så avundsjuk och glad för hennes skull. Skulle inte vara fel att vara där nu, har aldrig varit där men det är ett ställe jag ska besöka innan jag fyller 25!

När jag inte jobbar eller sover går tankarna åt till lägenheten i Göteborg. Det ska bli så roligt att få flytta till en lägenget som är större än 20 kvadrat meter som man slipper dela på 4. Inga hard feelings till mina kära rumskamrater men det börjar bli lite jobbigt att inte kunna ha någon egen space. Eller lite, rätt mycket faktist. Ska bli skönt att kunna skapa dagsrutiner igen.

Men ha en trevlig måndagskväll.

Mamma, Pappa, Linnea, Daniel och Viktor. Jag saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0