biiil i flera miil

Har rensat ur mitt rum idag. Visste inte att jag hade så grymt mycket kläder. Har slängt två svarta sopsäckar hittills och då är jag inte ens klar än.
Har fyllt några flyttlådor med kläder och saker. Nu kanske ni undrar varför?

Jo jag och Viktor har fått oss en lägenhet i Göteborg! En trea :) Kommer nog bli hur bra som helst. Har inte skrivit på kontrakt än så 100 % säkert är det inte, men 99,9%. Nu är det bara att hitta sig ett jobb så man kommer ifrån Norge. WoppWopp!

Drar ner till götet snart. Och för er som har instagram (en app för iphones, ipod osv), följ mej där istället. Uppadaterar lite bättre där.

Ha en god dag! Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis till lägenheten! Så skoj för er. Göteborg är en jättefin stad och ännu har jag mycket kvar att se. Fortsätter hållar tummisarna för dig med jobb. Har precis tagit ur en rejält kladdig kladdkaka som jag och Anders ska mysa på när han kommit hem och tagit helgen. Jag har min sista semesterdag idag och på måndag börjar allvaret igen. Trevlig helg Emma och kram :)

2011-08-19 @ 15:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0